حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

پشه بی شرم

1393/4/10 0:41
نویسنده : مامان ثمره
203 بازدید
اشتراک گذاری

                                                       

جیگرم همین شکلی نیش خورده مثل پاهات ... همه سعی ام اینه که یادت بدم باید همه موجودات و دوست داشته باشی حتی وقتی که نیشت میزنن ... اما چه کنم که ... بمیرم برات با آبلیمو جای نیشارو شستشو دادم تا استریل بشه و برات مشکلی پیش نیاد صد دفعه خواستم ببرمت دکتر ولی اطرافیان نذاشتن که البته اونام نگران خود شما بودن اخه مطب دکتر جای آلوده ایه پر از ویروس سرماخوردگی خلاصه بخاطر همین مسئله دودل شدم و نبردمت دکتر .. دکتر سیستانی که دکتر شماست به صدا در اومده وقتی میرم مطبش میگه دوباره چی شده چرا اومدی ؟؟؟ دوتا سرفه اضافه کرده یا چپ چپ نگاه میکنه .. منم می خوام سعی کنم مادر قوی باشم سریع نبرمت دکتر البته یکی از دلایل دکتر بردنت وزن گیریته اطرافیان میگن وزنت کمه منم که مادر همیشه نگران دکترتم میگه خجالت بکش بچه وزنش طبیعیه... به دکترت گفتم نمی خوام چاق بشه تا وقتی بزرگ شد با کلی درد سر بخوام لاغرش کنم سلامتش برام مهمه اگه شما تایید کنی کافیه اونم میگه آفرین پس به بعضی حرفها اهمیت نده منم که هلاک شما دکتر که میگه خوبی منم خوبم .. تو که خوبی منم خوبم .. تو که خوبی منم خوبم...

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان نگار
10 تیر 93 7:50
ممنون که به ما سرزدی .من شما رو لینک کردم و از دوستی با شما خوشوقتم
مامان جون
10 تیر 93 11:54
سلام مرسی به ما سر زدی دختر نازی دارید شما با افتخار لینک شدی د
مامان آني
11 تیر 93 13:23
سلام ممنون از اينكه پيشنهاد لينك داديد با كمال ميل وبلاگ زيباي حورا جون رو لينك كردم