حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

15 ماهگی حوا خانمی

1393/4/5 0:22
نویسنده : مامان ثمره
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

15 ماهگیت مبارک

دختر قشنگم جدیداً یاد گرفتی موهای مامان و میکشی بعد که من قیافه ناراحت به خودم میگیرم سریع میای بغلم میکنی و تند تند  بوسم میکنی که یادم بره الهی قربونت برم ... منم یاد گرفتم چطوری خودم و برات لوس کنم ... اگه پای تربیتت وسط نبود میذاشتم تو فقط موهامو بکشی تا بعدش بغلم کنی و بوسم کنی منم برات میمردم عاشقتم ...                                                                                                                            

خانمی از وقتی بغل کردن و یاد گرفتی حسابی با عروسکت ارتباط برقرار میکنی تا حدی که...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مامان قربونت بره .

اینم یه عکس از اولین کفش دختر نازم البته قشنگیه این کفش مال اینه که تو پاس شماست خانمی من

با اینکه الان 15 ماهته اما من هنوزم برات هر روز حریره بادوم درست می کنم برای رشد مغز عالیه دونستن اینا برای زمانی که خودت خانم شدی و صاحب یه نی نی ناز مثل خودت ( قربون جفتتون برم ) برات لازمه ... موقع حریره بادوم درست کردن ( طرز تهیه اش تو 5 ماهگیت هست ) باید مدام ازت فرار کنم نمیزاری که مامانم ... اینم زمانی که حوا خانم خودش بادوماشو پوره میکنه ... عاشقتم

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

ابجی سجا
5 تیر 93 11:50
بزرگی را گفتند: چرا هرگز غمگین نمیشوی? گفت: چون دل به آنچه نمی ماند ، نمی بندم!
ابجی سجا
7 تیر 93 12:10
ممنون خاله خيلي خوش اومدين
ابجی سجا
7 تیر 93 18:03
سلام خاله جون موافقم..
هیرو
10 تیر 93 22:47
ممنونم به ما سر زدید موافقم من شمارو لینک کردم