حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

چهار ماهگی حوا خانمی

1392/10/30 0:32
نویسنده : مامان ثمره
221 بازدید
اشتراک گذاری

دوستات به داشتن دوستی مثل شما افتخار می کنن نازنینم 

تو بخند من ضعف کنم 

نمی دونی چقدر دوست دارم...

 

 

عشق من شما خیلی گرسنه هستی انگار!!!!!!!!!!!!!!

دختر قشنگم دیگه داری آماده میشی واسه نشستن ... لحظه شماری می کنم که نشستنت رو ببینم یعنی میشه ؟ ( انشاالله )

گرونترین چیزی که دارم دستهای شماست که مال منه...

وای خدااااااااا کودکم غلت زد... مچکرم

 

یه جوری دست مامان و گرفتی که می خوام ضعف کنم عاشقتم که اینجوری دقت می کنی 

دخترکم آماده است واسه وزنه برداری

شما مدت کمی پستونک خوردی اونم به زور مامان و اطرافیان پستونک یه جور دروغگویی به بچه هاست خدا رو شکر خودت هم خیلی مابل به خوردن پستونک نبودی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)