حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

برکت اولین دندون حوا خانمی

1392/11/5 14:37
نویسنده : مامان ثمره
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام من اومدم با دندونام
 

می خوام نشونتون بدم صاحب مروارید منم
 

یواش یواش وبی صدا شدم جزء کباب خورا

 

 

الهی قربون این مروارید خوشگلت برم  میگن اگه اولین دندون از بالا در بیاد اومد نیومد داره و دو نفر باید پتو بگیرن و یکی بچه رو از بالا بندازه رو پتو بگه ایشالا که اومد داره نمی دونم این داستان تا چه اندازه درسته اما گل قشنگم فردای اونروزی که مروارید خوشگلت و دیدم بابایی یه قرارداد خوب که دستمزد خوبی هم داشت بست دندون شما خیلی پربرکت شد و برای ما اومد داشت دعا میکنم که محکمترین و قشنگترین دندون ها روزی شما بشه و از خدا می خوام که درد نکشی و خیلی راحت دندونای خوبی به دست بیاری در ضمن تو این هفته اسباب کشی داریم آش دندونیتون و بعد از اسباب کشی خونه مامانی سارا درست میکنم  دوست دارم نفسم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
2 بهمن 92 13:46
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم