حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

سه ماهگی حوا خانمی

1392/10/29 15:59
نویسنده : مامان ثمره
406 بازدید
اشتراک گذاری

از زمانی که شما متولد شدی هر وقت که می خواستی از خواب بلند شی خودتو شبیه s میکردی عاشق تمام عشوه هاتم عاشق تمام حرکاتتم عاشق خودتم عشق زیبای من

این هم دو تا عکس هنری از شما  

جون دلم ،  فدات بشم که اینجوری می خندی 

دختر سحر خیز و خوش خنده من خیلی دوست دارم

قربون اون چشمات بشم

تو حمام دختر خیلی خوبی هستی آروم و خانم

وای دختر من از چی وحشت کرده ؟

این هم دختر ناز من که انشاالله اهل مطالعه میشه البته با چشم های مثل عقابش 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سینا
29 دی 92 1:00
سلام دوستان عزیزم سینا جونم تو مسابقه خوشگلترین نی نی ها شرکت کرده اگه دوست داشتید برید بهش رای بدید ممنونم اینم آدرس http://biadelam.niniweblog.com