حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

شب به دنیا آمدن حوا خانمی

1392/10/23 23:57
نویسنده : مامان ثمره
228 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبا من حوا خانمی سلام

یک روز قبل از به دنیا اومدن شما 13 فروردین بود و ما رفته بودیم پارک پرواز و شمارش معکوس به دنیا اومدن شما شروع شده بود اون روز با بابایی کلی تپه نوردی کردیم تا شرایط فیزیکی مامان برای اومدن شما مهیا بشه و انشاالله اگه خدا بخواد زایمان طبیعی داشته باشم به لطف همون تپه نوردی ها شبش اولین حرکت شما که اعلام آمادگی میکردی برای ورود به دنیا شروع شد تو مسیر برگشت هچنان احساس انقباض بود بابایی گفت بریم بیمارستان اما من به بابایی گفتم خونه بمونیم و زمانی که درد شدید تر شد بریم بیمارستان . اون شب شب سختی بود به شدت خوابم گرفته بود و از درد هر 10 دقیقه از خواب میپریدم و میدیدم که بابایی بالا سرم نشسته و دوباره به خواب می رفتم این اتفاق تا صبح بارها و بارها تکرار شد و صبح با بابایی و ساکی که از قبل بسته بودم به طرف بیمارستان حرکت کردیم و به  این مرحله فاز ابتدایی زایمان میگن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)