حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

20 ماهگیت مبارک

1393/9/16 3:12
نویسنده : مامان ثمره
343 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک نفسم ..!

عزیزم تو بیست ماهگیت دعا کردم .. خدا 20 ترین امتیازها رو در عین آسونترین و شادترین و آروم ترین مسیرها بهت بده

عزیزم تو بیست ماهگیت دعا کردم .. خدا یکی از بیست ترین بنده هاشو برای همسریت انتخاب کنه

عزیزم تو بیست ماهگیت دعا کردم .. خدا بیست ترین گلهای بهشتی شو که همون فرزند صالح هست برات گلچین کنه به هر تعداد که خودت می خوای

عزیزم تو بیست ماهگیت دعا کردم .. که بیست ترین رابطه ها رو با خودت و دیگران و خداوند داشته باشی

عزیزم تو بیست ماهگیت دعا کردم ..  که بیست تا از مهمترین آرزوهات تو بیست سالگی برآورده بشه

عزیزم تو بیست ماهگیت دعا کردم که 20 تا از بهترین فرشته ها همیشه مراقبت باشن

عزیزم تو بیست ماهگیت دعا کردم .. که بیست واسه تو هدف نباشه

عزیزم تو بیست ماهگیت دعا کردم .. که شایسته بیست باشی..

عزیزم تو بیست ماهگیت خدا رو شکر کردم که دارمت..                                         

 

                                                 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان آني
19 آذر 93 2:21
مباركه مبارك بيست ماهگيت مبارك خانومي
اتی مامان
29 آذر 93 18:06
20ماهگیت مبارک جیگر خالهایشالله همیشه زنده باشی...
مامان ثمره
پاسخ
تشکر خاله جون ... خدا امیر علی جان و نی نی تو راهیتو برات نگه داره