حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

مرتضی پاشایی

1393/9/15 2:27
نویسنده : مامان ثمره
296 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر گوشه سلام

می خوام امشب داستان یه مرد و برات تعریف کنم به اسم مرتضی پاشایی

خودمم خیلی نمی شناسمش اما ... مهم نیست که من نمی شناسمش مهم اینه که اون خدا رو خوب

میشناخت..

این مرد یه خواننده بود که مردم دوستش داشتن خیلی ام دوستش داشتن و این دوست داشتن و به خودش ثابت کردن و ریشه این محبت تو این نبود که آدما مرده پرستی میکنن آخه خیلیا میمیرن .. خیلیا جوون میمیرن ..خیلیا با بیماری میمیرن..خیلیا سرشناس هستن و میمیرن ...  اما این اتفاقی که واسه این مرد افتاد تقریبا بی سابقه بود ..

وقتی رفت دل آدما رو به درد آورد من خیلی (یعنی هر روز ) آهنگ گوش نمی کنم خیلی ام  آهنگ هاشو گوش نمیکردم ( تک و توک و گاهی ) اما وقتی مرتضی از دنیا رفت حالم خیلی بد بود دلم می خواست ساعتها به صداش گوش بدم .. برام خیلی عجیب بود آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه من از طرفدارای پر و پا قرص مرتضی پاشایی نبودم پس چرا انقدر حال دلم بد بود چرا وقتی میشنیدم رفته بغض گلومو فشار میداد خدایا یعنی چی خدایا این چه حسی بود .. خیلی فکر کردم برام مهم شد که دلیلشو پیدا کنم آخه دخترم نباید از احساس هایی که سراغت میاد بگذری باید بهشون دقت کنی این احساس ها درون تو رو میسازه پس مراقب باش که ... وقتی دقت کردم به نکات مهمی رسیدم!!!!!!!!

دخترم مرتضی پاشایی اگه عزیز شد خدا عزیزش کرد و این عزت هم به خاطر یک لحظه تسلیم شدن در مقابل خداوندبود و مراوده خوبی که با خدا داشت..  !!!

دخترم مهمترین چیزی که یه آدم باید داشته باشه مراوده خوب با خداست !

دخترم مرتضی تو اوج جوونی با وجود شور و طلب زیبایی وقتی توسط شیمی درمانی موهاشو از دست داد با خدا دشمن نشد !

دخترم مرتضی با وجود شهرتی که داشت منم منم نداشت من شو  در مقابل خداوند شکوند و سر تسلیم فرود آورد .. !!

دخترم مرتضی همه آرزوهاشو داد و خدا رو گرفت ..!!

دخترم متن گفتگوی مرتضی پاشایی با خداش و برات میزارم خوب بهش دقت کن :

 

 ♫♫♫

تو به جای منم داری زجر می کشی
یکی عاشقته که تو عاشقشی
تو به جای منم پُره غصه شدی
نذار خسته بشم
نگو خسته شدی..

نگران منی که نگیره دلم
واسه دیدن تو داره میره دلم
نگران منی مثل بچگیام
تو خودت می دونی من ازت چی می خوام

مگه میشه باشی و تنها بمونم
محاله بذاری محاله بتونم
دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره
هنوزم به جز تو کسی رو نداره
عوض می کنی زندگیمو
تو یادم دادی عاشقیمو
تو رو تا ته خاطراتم کشیدم
به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه آب از سر من گذشته
مگه جز تو کی سر نوشتو نوشته
تحمل نداره نباشی
دلی که تو تنها خداشی

 ♫♫♫

یه غرور یخی یه ستاره ی سرد
یه شب از همه چی به خدا گله کرد
یدفعه به خودش همه چی رو سپرد
دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد..

نگران منی به تو قرصه دلم
تو کنار منی نمی ترسه دلم
بغلم کن ازم همه چیمو بگیر
بذار گریه کنم پیش تو دل سیر..

مگه میشه باشی و تنها بمونم
محاله بذاری محاله بتونم
دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره
هنوزم به جز تو کسی رو نداره
عوض می کنی زندگیمو
تو یادم دادی عاشقیمو
تو رو تا ته خاطراتم کشیدم
به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه آب از سر من گذشته
مگه جز تو کی سر نوشتو نوشته
تحمل نداره نباشی
دلی که تو تنها خداشی..

                                            

 

 

مرتضی عزیز روحت قرین آرامش و شادی   

 

دخترم خداوند خودش طبق این حدیث قدسی معروف می فرماید:  "من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلیّ دیته و من علیّ دیته فانا دیته" ؛ آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم.

دخترم امیدوارم مرتضی پاشایی تو احساسی که به خدا داشت برات الگو باشه .. که اگه این اتفاق بیفته تو خوشبختی ..

" خوشبختی یعنی مراوده خوب با خدای خوب داشتن "

".. دخترم هرگز فراموش نکن خدا گرونترین شئ جهانهاست .."

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی
15 آذر 93 11:37
خدا بهش آرامش ابدی بده
مامان ثمره
پاسخ
انشاالله ... تشکر برای اینکه به ما سر زدید
مامان آني
16 آذر 93 1:31
خدا رحمتش كنه اولين آهنگي كه براي وبلاگ دخترم گذاشته بودم آهنگ مرتضي پاشايي بود ستايش بعدش كدش حذف شد و منم ديگه نزاشتم ولي بازم گذاشتم اميدوارم همه فرشته هاي ناز خوشبخت بشن بخصوص حوا خانومي
مامان ثمره
پاسخ
انشاالله... خوشبختی آرام عزیزم آرزومه