حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

چند نمونه از مهارت های جدید حوا خانمی

1393/4/12 23:46
نویسنده : مامان ثمره
329 بازدید
اشتراک گذاری

با اصرار زیاد موس و از مامان میگیری با کلی اعتماد بنفس (  که الهی قربونش برم ) پشت میز می شینی و ...

قربون اون دوتا انگشتت برم که انگار عمریه کارت اینه نفسم ..

اینم اولین تایپ حوا جونم ... کلی N نوشتی یعنی تو نفسمی

سرکشی به وسائلای مامان !!!!

حرکات موزون همراه با کمی ناز... خودم نازتو می خرم طناز مامان

با کلی قلدری از من می خوای بکشمت بالا بزارمت رو میز بعدم جلوی آیینه کلی با خودت گپ میزنی منم زیرزیرکی نگات میکنم بعدم عقب عقب میای میشینی رو پرینتر ... اونم با این قیافه ..

دوســـــــــــــــــــــــــــــــت دارم ، نمیدونی که !!!!!

اینم نماز خوندن به سبک حوا خانمی

اولین باری که کفش هاتو خودت خواستی در بیاری منم کلی ذوق کردم مثل هر دفعه که یه چیز جدید یاد میگیری

خودشناسی

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

mahdis
14 تیر 93 1:54
اخی دختره نازی داریم.پیش منم بیا ادرستو بگیرم لینکت کنم با افتخار
مامان زکریا
18 تیر 93 8:36
سلام حس زیبای زندگی تون زیر سایه ی لطف الهی مستدام...