حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

حوا خانمی و اولین نمازش

1393/4/12 1:48
نویسنده : مامان ثمره
506 بازدید
اشتراک گذاری

 

من با شما چی کار کنم ؟؟؟؟

 

 

 

خدایا قسمت میدم به اولین سجده دخترم که تحت هیچ شرایطی نماز و حوا رو از هم جدا نکنی خودت دخترم و اهل نماز کن ... خدایا ببین کجا قسمت دادم یادت نره عشقم...

خودت گفتی دعای مادر مستجاب میشه دارم دعا میکنم برای دخترم بشنو ... ای شنوای دانا

آسونترین و زیباترین و با عشق ترین و پر برکت ترین مسیر رسیدن به خودت رو بعلاوه یه همراه عاشق و وفادار به( دخترم و خودت ) براش بخواه و بهش عطا کن آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین یا رب العالمین

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

حاجی بابا و مامان سارا هم که طبق معمول منتظرن تا شما شیرین کاری کنی عمرم

 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان آني
12 تیر 93 8:04
الهي آمين و اميدوارم همه بچه هاي ناز عاقبت به خير بشن خوشحالم كه من و دختر دوتا دوست خوب پيدا كرديم
مامان ثمره
پاسخ
ما هم خوشحالیم ...
مامان نگار
12 تیر 93 11:02
خیلی قشنگه .ببوس دختر نازت رو
مامان ثمره
پاسخ
سلام تشکر از محبتت