حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

آش دندونی حوا خانمی

1392/12/21 1:18
نویسنده : مامان ثمره
812 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم حوا خانمی سلام 

بعد از یه مدت تقریبا طولانی همون طور که به شما قول دادم با عکس های آش دندونیتون اومدم

بفرمایید عکس: 

مامانی ببین نعمت های خدا چقدر خوشگله!!!

 

 

از شب قبل حبوبات { نخود ، لوبیا قرمز ، لوبیا سفید ، لوبیا چیتی ، عدس ، ماش ، گندم پوست کنده و جو از هر کدام 200 گرم - قلم گاو 1 عدد - پیاز 4 تا بزرگ - نمک و زردچوبه به مقدار لازم (حبوبات 7 قلم باید باشه که من جو رو اضافه ریختم }  خیس کردم چند بار آبشو عوض کردم و صبح زود همه حبوبات روبا پیاز  گذاشتم بپزه قلم گاو رو جداگانه تو زودپز پختم و به حبوبات اضافه کردم البته فقط آبشو و چربی و غضروفش رو هم با گوشت کوب برقی میکس کردم و فریز کردم تا تو خورشت و سوپای شما بریزم پرای زانو هات خیلی مقویه 2 پیمانه گندم رو هم جداگانه تو زود پز پختم و به حبوبات اضافه کردم تا لعاب خوبی به آش بده و نمک و زردچوبه رو هم بهش اضافه کردم هر چند دقیقه آش رو به هم میزنیم تا جا بیفته . 

 

حوا خانمی داره تو پاک کردن حبوبات به مامانش کمک میکنه الهی قربونت برم ایشالا یه روزی باشم و ببینم که داری آش دندونی نی نی خودتو درست میکنی عشقم

قربون خودتو و تاج دندونیت بشم 

اینم حوا خانمی و تاج دندونیش 

 

تاج دندونی حوا خانمی

 ساعت 5 بعدازظهر آش شما آماده شد به این خاطر زمانش طولانی شد که مامانی تنهایی البته با کمک شما آش دندونیتو درست کرد

بفرمایید آش

 

 

 

 الهی قربونت برم ایشالله همیشه بخندی عمرم

 

جون دلم ...

هر کی آش و خورد کلی تعریف کرد  بابایی هم خیلی خوشش اومد 

نوش جان................................... قلب

پسندها (1)

نظرات (0)