حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

دلنوشته مامان برای حوا خانمی

1392/11/13 9:00
نویسنده : مامان ثمره
189 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلام

چند روزه که خوب غذا نمی خوری نمی دونم واسه دندون در آوردنته یا اینکه ماشالله هزار ماشالله خیلی بازیگوش شدی . دیروز رفتیم خونه حاجی بابا و مامانی خاله فرح هم اومد و شما که خاله فرح و میبینی کلی شادی میکنی عزیزم یه دل سیرم غذا خوردی شما خوردی اما من سیر شدم و لذت بردم حالم بد میشه وقتی غذا نمی خوری شما ،مامانی سارا هم که خیلی عاشقته کلی با شما کیف کرد شما تو بغل ش خیلی آروم و خانم میشینی تو این هفته هم اسباب کشی داریم تو این جند روز هم که به وب شما سر نزدم درگیر اسباب کشی بودم آخه شما نمی زاری من جم بخورم منی که نو دو روز اسبا جمع میکردم الان ده روزه چند تا کارتون بستم البته همش هم بخاطر شما نیست که اینجویه دستامم درد میکنه دکتر گفته به خاطر ورم بارداری عصب مچ دستم نازک شده باید ازش کار نکشم منم در حد تواناییم دارم رعایت میکنم بابا رضا هم خیلی کمک حالمه خلاصه یه مدتی نمیتونم به وب شما سر بزنم اما با عکس های دندونیت میام دختر قشنگم الانم که دارم می نویسم شما لالا کردی الاناست که بلند شی برم برات صبحانه درست کنم نفسم دوست دارم ...........

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

پریسا نجفی
13 بهمن 92 9:22
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
طراح نو
3 اسفند 92 21:10
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید