حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

نشانه های حوا خانم تو وجود مامانش

1392/10/20 1:55
نویسنده : مامان ثمره
172 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم حوا خانمی سلام

امروز می خوام از روزهایی برات بگم که توی وجودم اولین نشونه هات رو حس کردم الان که دارم می نویسم از یادآوری اون روزها دلم ضعف میره و گلوم پر میشه از یه بغض شیرین احساس خیلی خوبیه اولین تکونی که تو وجودم خوردی تو رو تو بغلم گرفتمت البته با یه کم فاصله ...

اون روزها برای دیدنت خیلی بیتاب بودم اما سعی می کردم که مشغول باشم تا زمان رو از دست بدم و شما رو به دست بیارم .

احساس مادر شدن خیلی زیباست امیدوارم که شما هم یه روزی این احساس زیبا رو داشته باشی. قلب

شبها که لگد میزنی یا جا به جا میشی از خواب می پرم و تا زمانی که شما بخوابی از تکون خوردن هات لذت می برم  

عزیز دلم خیلی دوست دارم ، من که هنوز ندیدمت انقدر عاشقت شدم اگه ببینمت چه قدر عاشقت میشم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)