حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

تعیین جنسیت در 5 ماهگی

1392/10/20 14:32
نویسنده : مامان ثمره
285 بازدید
اشتراک گذاری
 

 

    

دختر قشنگم حوا خانمی سلام :

 

اولین باری که رفتیم سونوگرافی و برای بار اول صدای قلب نازنینتو شنیدیم من و بابا رضا واست ضعف کردیم جذابترین و قشنگ ترین اتفاق برای ما شنیدن صدای قلب شما بود تو سونوگرافی به ما گفتن که موجود عزیزی که تو وجودم داره رشد میکنه یه دختر ماه و زیباست نمیدونی وقتی نگات میکردیم چه حالی داشتیم مدام به خودم میگفتم این واقعا بچه ماست؟

 (( برامون خیلی عزیزی )) .

وقتی از مطب سونوگرافی می اومدیم لحظه شماری می کردیم برای دوباره دیدنت من و بابا رضا خیلی بیقرار دیدن و اومدنت می شدیم .

تو دورانی که شما رو باردار بودم بخاطر ویار سختی که داشتم کمتر می تونستم  از این دوران لذت ببرم اما اون ساعت هایی رو که تو سونو صدا و تصویر قشنگ شما رو می دیدم لذتبخشترین ساعت ها بود دختر قشنگم . تو همون زمان بود که فهمیدم به لطف و رحمت خدای مهربون یه دل نه صد دل عاشقت شدم عشق زیبای من .

 

    

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماجون
27 دی 92 19:19
خدا حافظ و نگهدارش باشه اگه وقت کردی به ماسر بزن