حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

شمارش معکوس تولد دو سالگی حوا خانمی

1394/1/4 11:51
نویسنده : مامان ثمره
577 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم نفسم عشقم گلم 

10 روز مونده به تولد دو سالگیت.. چقدر زود میگذره

انگار همین دیروز بود که .....................................................................خیلی چیزا

انتظار من و دنیا اومدنت .. نگاه کردنت برای اولین بار و ذوق کردن من .. خندیدنت و غش کردن من ..

راه رفتنت و تشویق های من..دندون در آوردنت و آشپزی های مینیاتوری من .. گریه هات و اشکای من ..

خیلی چیزای خوب و شیرین و تلخ دیگه ..نازنینم دنیا برای تو نمی ایسته چون می خواد یاذ بگیری رفتن و دویدن و

پس برای آرزوهات تلاش کن منم برای شادیت تلاش میکنم تا آخر دنیا..

حالا شمارش معکوس

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

اتی مامان
6 فروردین 94 11:53
حوای من پیشاپیش تولدت مبارک عزیز خالهایشالله همیشه سلامت باشی جیگر