حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

دل نویس مامانی به حوا خانمی

1393/10/16 2:13
نویسنده : مامان ثمره
237 بازدید
اشتراک گذاری

تو این روزا که بازیگوش تر شدی . منم بیشتر زیر فشار نگاه و طعنه های دیگرانم ... من پذیرفتم که تو تازه 21 ماهه که دنیا رو دیدی و بیشتر از چند ماه نیست که داری دنیا رو تجربه میکنی .. دلت می خواد همه چیز و لمس کنی .. نتیجه پرت کردن اشیاء  و جستجو کردنها و ... روببینی واکنش این اتفاقات برات جالبه اصلا تو با این اتفاقات شاد میشی اما اطرافیانمون ناراحت میشن که بهت اجازه آزمون و خطا میدم کلی حرف میشنوم که چه مامان بی خیالی.. چه مامان راحتی ..هیچی به بچه اش نمیگه و ... دلم می خواد یه مواقعی داد بزنم آخه بی انصافا می خوام طبق دینم با بچه ام رفتار کنم .. از رسول الله که بیشتر نمی فهمید!!!!!!!!!

اتفاقات اخیر یه طرف آزار دیگران هم از طرف دیگه حسابی خستم کردن

حوا عزیزم این روزا کم انرژی ام .. اما مدام به این فکر میکنم که من مادرم باید قوی باشم .. قوی و شاد تو یه مامان شاد می خوای دارم سعی میکنم که شکستهامو اون طوری که هست ببینم شکست ها یعنی کلاس درس ..

حوا عزیزم دنیا پر از اتفاقات و طوفان های عجیبه که تو باید به یک نیرویی وصل باشی که اون نیرو بهت انرژی و شادی بده در کنار این طوفانها من خدا رو دارم که داشتنش جبران تمام نداشتن هاست.. تو رو دارم که آخر عشق و زیبایی هستی  .. خاله سودابه رو دارم که واسم همیشه انگشت اشاره است مامانی سارا رو دارم که همیشه رو عشقش حساب کردم ..

حوا عزیزم امیدوارم تو طوفانهای زندگیت که گریزی ازشون نیست تنها نباشی .. ناامید نباشی .. غمگین نمونی و ساکن هم نباشی ..

"" خدایا همیشه و در همه حال  رفیق شفیق دخترم باش ""

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان آنیسا
17 دی 93 9:28
منم به آنیسا خیلی سخت نمیگیرم و مثل شما قربانی قضاوتای مردم
مامان ثمره
پاسخ
خیلی سخته اما ممکنه...
الهه
23 دی 93 13:14
سلام ثمره جان خوبی خواهر ؟ حوا جان چطوره ؟ خواهر از وبیلاگتون خوشم اومد. اگه خواشتین به وبلگ منم سربزنید. خوشحال میشم از حضورتون .
مامان ثمره
پاسخ
دوست خوبم سلام خوش اومدین ... وبتون باز نشد
محمد
28 دی 93 8:52
سلام، آپم آپم آپم با مطلب "راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن" بروزم ... منتظرتونم.
مامان مهدیه
5 بهمن 93 1:26
وب بلحالی دارین...خدا دختر گلت رو حفظ کنه بهترین کار ممکن رو در حق نی نیت انجام میدی
مامان ثمره
پاسخ
تشکر ... خیلی خوش اومدین