حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

عاشقانه ترین دیالوگ هدیه حوا خانومی برای روز تولد مامانش

1393/9/29 1:30
نویسنده : مامان ثمره
356 بازدید
اشتراک گذاری

حوا خانومی من سلام

امشب بعد از چند تا بازیگوشی خطر ناک و ی دنیا استرس تو دلم عصبانی شدم و باهات بلند حرف زدم تو هم ناراحت شدی و زدی زیر گریه بعدم طبق عادت همیشگی که این اتفاق بین ما میوفته با گریه بالشتتو میاری میزنی روش میگی لالا .. لالا .. یعنی می می می خوای قربونت برم که اینجوری خودتو آروم میکنی

اومدم پیشت خوابیدم همین طور که می می میخوردی آروم بهت گفتم : چرا یه مواقعی مامان و اذیت میکنی .. خیلی ناراحت میشم زمانی که باهات بلند حرف میزنم ؟؟؟!!!!

شما هم در جواب به تقلید از من آروم گفتی : بو دو دو بی

من گفتم : دوست ندارم بینمون حرفای تلخ باشه

شما گفتی:حاپاشادو

گفتم: عاشقتم

خندیدی گفتی:بوووووو   ( وقتی خیلی آروم و خوشحالی اینو میگی)                                                                         

گفتم :آخه تو عشق منی

یه لبخند آروم و عمدی نشونم دادی

گفتم :iloveyou

گفتی:ابالالو

قربونت برم مامانی با اون iloveyou گفتنت به خدا عشق منی خیلی زیاد

و این دیالوگ عاشقانه اولین هدیه اختیاری شما به مامان بود واسه روز تولدم و همینطور بهترین هدیه

 

                                                                                             

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نگین
29 آذر 93 2:29
سلام دوست گرامی اگر دنبال سایتی مناسب و پربازدید جهت تبادل لینک برای بالا بردن آمار خود می گردید حتما به آدرس زیر سر بزنید: http://upfilm.blog.ir/page/لینکستان (پاسخ) شما رو لینک کردم اما نتونستم وارد قسمت نظرات تو سایتتون بشم
مامان آني
30 آذر 93 0:01
واي كه اون لحظه چقدر پشيمونيم از دلخوري كه بينمون پيش مياد منم تجربه كردم ، ولي شيرينش به اينكه اين فرشته هاي ناز زودي ميبخشن و كينه به دل نميگيرن . فداي اون i love گفتنش هميشه شاد باشين .
مامان ثمره
پاسخ
... من یادم نمیره...
مامان جون
30 آذر 93 18:49
سلام عزیزم یلداتون مبارک شب خوشی رو براتون آرزو میکنم
مامان ثمره
پاسخ
سلام عزیزم تشکر ... منم براتون بهترینها رو آرزو میکنم