حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

دوستای نازنین ما اومدیم

1393/9/8 1:56
نویسنده : مامان ثمره
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

من و حوا خانمی اومدیم

ممنونم بخاطر محبت هاتون که تو پیامهاتون حس کردم جدی جدی دلم واسه آدمایی که تا حالا ندیدم تنگ شد...  خوشحالم که دوباره به هم رسیدیم امیدوارم که دیگه پیش نیاد که نباشیم ...

..............................

حوا خانمی من برات نوشتم که چرا نبودیم امیدوارم که همیشه بهترین ها و خیرترینها برات پیش بیاد جیگر گوشه مامان دوست دارم

4 ماهه که برات مطلب نذاشتم اما غصه نخور نفسم آروم آروم برات گلچین میکنم و مطلب میزارم تا از لذت بردن از بزرگ شدنت چیزی برات کم نشه جیگر گوشه


 

پسندها (2)

نظرات (9)

ابجی سجا
8 آذر 93 13:35
خيييييييييييلي خوش اومدين خاله
ابجی سجا
8 آذر 93 13:35
عشقت را نازنین در آسمان دلم چنان اوج دادم میتوانم تا آخرین نفس به نظاره زیباییش بنشینم تو لیاقت این اوج را داری پس تا ابد در این آسمان جولان بده
ابجی سجا
8 آذر 93 13:35
اااااابيم
مامان آنیسا
9 آذر 93 8:00
سلام خاله جون ممنون از اینکه بهمون سر زدین خوش حال میشم لینکمون کنید و بازم بهمون سر بزنید با اجازتون لینکتون کردم
مامان ثمره
پاسخ
سلام عزیزم شما هم با افتخار لینک شدید
مامان سحر
9 آذر 93 17:00
ممنون که بهمون سرزدین عزیزم..خوش سلیقگی از شماس خانم
مامان آني
10 آذر 93 10:21
خوش اومديد ، منتظر خاطرات و دست نوشته هاي شما هستيم
مامان آني
10 آذر 93 10:23
سلام خوش اومديد ، منتظر خاطرات حوا خانومي و دست نوشته هاي شما هستيم ، خوشحالم كه سلامتيد
مامان ثمره
پاسخ
سلام عزیزم منم خوشحالم که دوستای خوبی دارم مثل شما... تشکر
ابجی سجا
11 آذر 93 18:04
دوستی گلی است که فقط در دلهای پاک و بی آلایش می روید و تو مفهوم آن گلی