حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

خیلی خوشحالم حوا خانمی

1393/4/14 17:11
نویسنده : مامان ثمره
226 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوشحالم از اینکه
تو به دنیا اومدی؛ تو
دنیا فهمید که تو انگار
نیمه گمشدمی تو

زندگی خیلی خوبه
چون که خدا تو رو داده
روز تولدم، برام
فرشتشو فرستاده

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم

آورده دنیا یه دونه
اون یه دونه پیش منه
خدا فرشته هاشو که
نمی سپره دست همه

تو، نمی اومدی پیشم
من عاشق کی می شدم
به خاطر اومدنت
یه دنیا ممنون توام

تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم

پسندها (7)

نظرات (2)

ابجی سجا
15 تیر 93 14:27
سلام خاله جون شرمنده حواسم نبود.. باافتخارلينك شدين..
مامان ثمره
پاسخ
دشمنت شرمنده عزیزم تشکر
ابجی سجا
17 تیر 93 14:44
جمالت آفتاب هر نظر باد ز خوبی روی خوبت خوبتر باد کسی کو بسته زلفت نباشد چو زلفت درهم و زیر و زبر باد