حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

14 فروردین 1393

1393/2/21 2:41
نویسنده : مامان ثمره
216 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم حوا خانمی تصمیم گرفتم هر سال تو لحظه و ساعتی که متولد شدی هر جا که بودی تو هر وضعیتی ازت عکس بگیرم تو یکسالگیت روز 14 فروردین 93 ساعت 9 و پنج دقیقه خونه حاجی بابا و مامانی سارا بودیم این هم اولین عکس از شما :

الهی قربونت برم وقتی هم که به دنیا اومدی اولین باری که بابایی شما رو دید دستت تو دهنت بود حوا خانم نمی دونی چقدر دوست دارم !!!!!!!!!!

این لحظه برای من بهترین و قشنگترین لحظه است :

امیدوارم که هزار تا از اینا رو ببینی با سلامتی و عزت و عاقبت به خیری نفسم

یکسالگیت مبارک همه وجودم ..

یکسالگیت مبارک عشقم ..      

یکسالگیت مبارک نفسم ..       

یکسالگیت مبارک حیاتم  ..        

یکسالگیت مبارک ثمره زندگیم..  

یکسالگیت مبارک سرنوشتم ..   

یکسالگیت مبارک حوای من..      

 

تولدت مبارک عشق زیبای من

تولد یکسالگی حوا خانمی شد یکسال پر از عشق

الهی 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعاتو فوت کن که صد سال زنده باشی

                                               

عمر من تو این یکسال تو رو با قلبم پرورش دادم با همه احساسم تو رو از سر وظیفه بزرگ نکردم تو با دلم بزرگ شدی با حس دوست داشتنم

پسندها (1)

نظرات (0)