حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

اولین دندون حوا خانمی

1392/11/6 0:56
نویسنده : مامان ثمره
210 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلام

امروز بعد از اینکه سوپتو خوردی داشتیم با خاله فرح باهات بازی میکردیم که یه تیکه نون از زمین برداشتی گذاشتی تو دهنت اومدم از دهنت در بیارم که انگشتم خورد به اولین جوونه مروارید خوشگلت.

سه چهار روز بود که سرت و کف دستات داغ میشد خیلی نگران میشدم آخه تازه از سرماخوردگی خوب شدی اصلا از تب کردنت نگران میشم اما دارم سعی می کنم که کمتر نگران بشم و اجازه ندم افکار منفی به سراغم بیاد آخه آدم به هر چی فکر کنه همون فکر روزیش میشه سعی میکنم بیشتر مثبت فکر کنم تا هر چی مثبت و زیبایی و آسونیه خدا روزیت کنه عشقم.

اولین دندونی که در آوردی در تاریخ 30 دی 1392که مصادف بود با نه ماه و 16 روزگی شما و دندون پیشین بالا سمت راست  کمی نگران شدم زنگ زدم از چند نفر پرسیدم گفتن مشکلی نیست اومدم تو اینترنت تحقیق کردم خدا رو شکر مسئله ای نیست هر بچه ای یه ساختار فیزیکی مخصوص به خودش رو داره الانم شما خوابی باید تدارک جشن دندونیت رو ببینم الهی قربونت برم که داری آماده میشی واسه جویدن غذاها سعی می کنم که سالمترین و خوشمزه ترین غذا ها رو برات درست کنم قشنگم 

  

اینم فرشته ای که مروارید قشنگ دختر نازمو آورده کاشته تو دهنش مامان قربونت بره نفسم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)