حوا خانمیحوا خانمی، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

می نویسم تا بدونی ...

واکسن دو ماهگی برای حوا خانمی

1392/10/27 11:14
نویسنده : مامان ثمره
210 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم حوا خانمی سلام 

وقتی وارد یک ماهگی شدی شروع کردم به تحقیق در مورد واکسن شما تنها چیزی که تو واکسن بچه ها قابل اهمیت و مراقبت هست تب کردن اونهاست و خدای نکرده احتمال تشنج بالا هست استرس داشتم و نگران بودم تا اینکه روز واکسن شما رسید و ما به مرکز بهداشت رفتیم وقتی واکسن شما رو زذن گریه کردی جونم داشت در می رفت بی اختیار گریه ام گرفت بابا رضا بغلت کرد و هر دومون و آروم کرد وقتی ام اومدیم خونه بی حال بودی و کمی تب دار هر 4 ساعت قطره استامینوفن دادم به شما و کمپرس یخ تو 24 ساعت اول و کمپرس گرم تو 24 ساعت دوم و هر 6 ساعت هم دو برابر وزن شما قطره استامینوفن به شما دادم .

الهی برات بمیرم وقتی پاتو تکون میدادی یه جوری گریه می کردی که تحملمو از دست می دادم اگه بابا رضا نبود ... خلاصه کمی خوابیدی و ما بالا سر شما بودیم تا خدای ناکرده تب شما بالا نره به لطف خدا بعد از 5 6 ساعت حال شما رو به بهبودی رفت و شروع کردی به خندیدن و شیر خوردن . آخ که وقتی می خندی مامان ضعف میکنه برات نفسم . 

 

دلم نمیاد ازت تو این حال عکس بزارم .

تو پست بعدی اطلاعاتی از واکسن نی نی ها برات میزارم که انشاالله تو آینده به دردت بخوره چرا که دختران امروز مادران فردا هستند خانمی مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دریا
27 دی 92 14:46
سلام دوست عزیز...30 دیماه روز تولد یک سالگی رز گل منه اگه میشه یه لطفی بکن و بیا بهش تبریک بگو..خیلی ممنون...